Tilaus ja toimitus

Käyttämämme
maksupalveluntarjoajat (maksupalvelut) ovat Shopify Payments (kortti ja Klarna)
sekä Mondido (Swish).

Normaali
toimitusaikamme on 2–4 työpäivää. Huom.! Viikonloppuisin tehdyt
tilaukset lähetetään aikaisintaan seuraavana maanantaina.

Tilauksen koosta
ja painosta riippuen lähetämme tilauksesi joko kirjeenä kotiosoitteeseesi tai
pakettina ilmoitettua toimitusosoitetta lähellä olevaan noutopisteeseen.

Jos toimitus
viivästyy (ilman että ilmoitamme sinulle toimituksen viivästymisestä), ota
meihin yhteyttä sähköpostitse: info@noerdic.se.

Käytämme
Postnordia, Postia ja DHL:ää, jotka noudattavat työehtosopimuksia. Kuljetusyritys
ja toimitustapa riippuvat tuotteen koosta ja tilauksesta. Pienimmät tuotteet
mahtuvat postilaatikkoon ja lähetetään suoraan kotiisi.

Kun olet
suorittanut tilauksesi, tilausvahvistus lähetetään sähköpostiosoitteeseesi.
Vahvistus sisältää kaikki tiedot tuotteista, hinnat sekä laskutus- ja
toimitusosoitteen.

Jos
tilausvahvistuksessa on virhe, ota meihin välittömästi yhteyttä lähettämällä
sähköpostia osoitteeseen info@noerdic.se.

Jos paketti jää
noutamatta, sen palautus veloitetaan asiakkaalta. Vähennämme palautettavasta
summasta toteutuneet toimituskulut, mutta vähintään 6 euroa.

Palautukset ja reklamaatiot

Sinulla on oikeus
peruuttaa ostoksesi ja palauttaa tuote 14 vuorokauden kuluessa.

Peruuttamisoikeus
on voimassa tuotteen vastaanottamista seuraavasta päivästä alkaen.
Peruuttamisoikeus ei koske yrityksiä.

On tärkeää, että
palautettava tuote on myyntikuntoinen eli käyttämätön, vahingoittumaton, puhdas
ja pakattu alkuperäispakkaukseensa siihen liittyvine osineen, tarroineen ja
käyttöohjeineen.

Lähetyksen noutamatta
jättämistä ei pidetä peruuttamisoikeuden käyttämisenä.

Asiakas vastaa palautuksen
toimituskuluista. Paketti voidaan lähettää joko suoraan osoitteeseemme tai
noutopisteeseen. Voimme lähettää palautuksesta kuitin, ja tällöin palautettavasta
summasta vähennetään 6 euroa. Emme voi ottaa vastaan ​​paketteja Schenkeriltä
tai GLS:ltä.

Näin käytät peruuttamisoikeuttasi:

1. Lähetä tuote takaisin meille 14 päivän kuluessa siitä,
kun ilmoitit käyttäväsi palautusoikeutta.

2. Jos olet avannut tuotteen ja tutkinut sitä, laita se
huolellisesti takaisin alkuperäispakkaukseen ja pakkaa sopivaan
kuljetuspakkaukseen (laatikkoon, kuplamuovipussiin tai vastaavaan), joka suojaa
hyvin tuotetta. Jos se on mahdollista, suosittelemme käyttämään samaa
pakkausta, jossa tuote toimitettiin.

3. Muista merkitä kuljetuspakkaukseen nimesi ja
tilausnumerosi. Tarvitsemme niitä tilauksen tunnistukseen ja palautuksen
käsittelyyn.

4. Lähetä palautettava tuote osoitteeseen

Nördic AB

Nytorpsvägen 13B

191 35 Sollentuna

Sverige

Palautus käsitellään 3–10 päivän kuluessa sen
vastaanottamisesta. Sen jälkeen hyväksymme maksunpalautuksen maksunsaajalle
(pois lukien Klarna). Maksunpalautus tehdään samalla maksutavalla, jota
käytettiin tilausta tehtäessä.

On tärkeää, että alkuperäinen
pakkaus ei ole vaurioitunut, joten vältä kirjoittamista tai teippien
liimaamista siihen.

Mikäli tuote palautetaan
muussa kunnossa, saatetaan palautuksesta tehdä hinnanvähennys, joka on
vähintään 30 % tuotteen arvosta.

Pidätämme myös oikeuden
kieltäytyä maksunpalautuksesta, jos palautettava tuote tai sen pakkaus ei ole
myyntikuntoinen.

Tarkistamme kaikki tuotteet ennen niiden
lähettämistä. Mikäli tuote on saapuessaan vaurioitunut tai sinulle on lähetetty
väärä tuote, sitoudumme voimassa olevan kuluttajansuojalain mukaisesti
korjaamaan virheen maksutta.

Sinun on aina otettava yhteyttä
meihin hyväksyntää varten ennen viallisen tuotteen palauttamista.
Reklamaatio tulee tehdä välittömästi, kun virhe on havaittu.

Miten reklamaatio
tehdään?

Mahdollisista virheistä ja vioista
tulee aina ilmoittaa osoitteeseen
info@noerdic.se.
Ilmoita viestissä nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi, tilausnumerosi ja
virheen kuvaus.

Jos emme pysty korjaamaan virhettä
tai toimittamaan vastaavaa tuotetta, hyvitämme sinulle viallisen tuotteen
hinnan kuluttajansuojalain mukaisesti. Maksamme palautettavan tuotteen
toimituskulut, jos reklamaatio on hyväksytty.

Pidätämme oikeuden hylätä reklamaation, jos käy ilmi, että
tuote ei ole viallinen voimassa olevan kuluttajansuojalain mukaisesti. Reklamaatiotapauksissa
noudatamme voimassa olevaa kuluttajansuojalakia.

Haluatko tutustua
tilausehtoihin?

Olemme koonneet
yhteen tilausehtojemme tärkeimmät kohdat  kysymysten muodossa. Haluatko lukea tilausehdot
kokonaisuudessaan? Se onnistuu täällä.

Etkö löytänyt
vastausta kysymykseesi?

Ota meihin
yhteyttä, niin autamme sinua.

Asiakaspalvelu

Tuotetuki

Olemme koonneet tärkeimmät kohdat ostoehdoistamme kysymysten muodossa. Haluatko lukea täydelliset ostoehdot? Asiat ovat täällä hyvin.

Asiakastuki puhelimitse

+46 (0)79-347 28 66

Asiakastuki sähköpostitse