Tilaus ja toimitus

Käyttämämme maksupalveluntarjoajat (maksupalvelut) ovat Shopify Payments (kortti ja Klarna)

Normaali toimitusaikamme on 2-4 työpäivää. HUOMIO! Viikonloppuisin tehdyt tilaukset lähetetään aikaisintaan seuraavana maanantaina.

Tilauksen koosta ja painosta riippuen lähetämme tilauksesi joko kirjeenä kotiosoitteeseesi tai pakettina lähelle ilmoitettua toimitusosoitetta olevaan noutopisteeseen.

Jos toimitus viivästyy (ilman että ilmoitamme sinulle pidemmästä toimitusajasta), ota meihin yhteyttä sähköpostitse: info@noerdic.se.

Käytämme Postnordia, Postia ja DHL:tä työehtosopimukseen perustuvissa toimituksissa. Toimitusyhtiö ja toimitustapa riippuvat tuotteen koosta ja tilauksesta. Pienimmät tuotteet mahtuvat hyvin postilaatikkoon ja lähetetään suoraan kotiisi.

Kun olet suorittanut tilauksesi, tilausvahvistus lähetetään sähköpostiosoitteeseesi. Vahvistuksesta löydät kaikki tiedot tuotteista, hinnasta, laskutus- ja toimitusosoitteesta.

Jos tilausvahvistuksessa on virhe, sinun on välittömästi otettava meihin yhteyttä osoitteeseen info@noerdic.se.

Lunastamattomien pakettien osalta olet asiakkaana vastuussa palautuksesta. Veloitamme palautuksesta todellisen palautuksen toimituskulut, mutta vähintään 6 euroa.

Palautukset ja reklamaatiot

Peruuttamisoikeus

Sinulla on
oikeus peruuttaa ostoksesi ja palauttaa tuote 14 vuorokauden kuluessa.
Peruuttamisoikeus on voimassa tuotteen vastaanottamista seuraavasta päivästä
alkaen. Peruuttamisoikeus ei koske yrityksiä.

On tärkeää,
että palautettava tuote on myyntikuntoinen eli käyttämätön, vahingoittumaton,
puhdas ja pakattu alkuperäispakkaukseensa siihen liittyvine osineen, tarroineen
ja käyttöohjeineen.

Lähetyksen
noutamatta jättämistä ei pidetä peruuttamisoikeuden käyttämisenä.

Asiakas vastaa
palautuksen toimituskuluista. Paketti voidaan lähettää joko suoraan
osoitteeseemme tai noutopisteeseen. Voimme lähettää palautuskuitin, jossa
hyvityksestä vähennetään 8 euroa. Emme voi ottaa vastaan ​​paketteja
Schenkeriltä tai GLS:ltä.

Näin käytät
peruuttamisoikeuttasi:

Nördic AB

Nytorpsvägen 13B

191 35 Sollentuna

Sverige

 

On tärkeää,
että alkuperäinen pakkaus ei ole vaurioitunut, joten vältä kirjoittamista tai
teippien liimaamista siihen.

Mikäli tuote
palautetaan muussa kunnossa, saatetaan palautuksesta tehdä hinnanvähennys, joka
on vähintään 30 % tuotteen arvosta.

Pidätämme myös
oikeuden kieltäytyä takaisinostosta, jos palautettava tuote tai sen pakkaus ei
ole myyntikuntoinen.

Tarkistamme kaikki tuotteet ennen kuin ne lähetetään sinulle. Mikäli tuote on saapuessaan edelleen vaurioitunut tai lähetetty väärin, sitoudumme voimassa olevan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti korjaamaan virheen maksutta.

Sinun on aina otettava yhteyttä meihin hyväksyntää varten ennen viallisen tuotteen palauttamista. Reklamaatio tulee lähettää välittömästi, kun virhe on havaittu.

Miten menettelet valituksen käsittelyssä?

Mahdollisista virheistä ja vioista tulee aina ilmoittaa osoitteeseen info@noerdic.se, jossa ilmoitat nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi, tilausnumerosi ja virheen kuvaus.

Jos emme pysty korjaamaan virhettä tai toimittamaan vastaavaa tuotetta, hyvitämme sinulle viallisen tuotteen hinnan sovellettavan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti. Olemme vastuussa palautuksesta, jos valitus on hyväksytty.

Pidätämme oikeuden hylätä valituksen, jos käy ilmi, että tuote ei ole viallinen voimassa olevan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti.

Olemme koonneet tärkeimmät kohdat ostoehdoistamme kysymysten muodossa. Haluatko lukea täydelliset ostoehdot? Asiat ovat täällä hyvin.

Asiakastuki puhelimitse

+46 (0)79-347 28 66

Asiakastuki sähköpostitse