Tarkistamme kaikki tuotteet ennen niiden lähettämistä. Mikäli tuote on saapuessaan vaurioitunut tai sinulle on lähetetty väärä tuote, sitoudumme voimassa olevan kuluttajansuojalain mukaisesti korjaamaan virheen maksutta.

 

Sinun on aina otettava yhteyttä meihin hyväksyntää varten ennen viallisen tuotteen palauttamista.

 

Reklamaatio tulee tehdä välittömästi, kun virhe on havaittu.

MITEN REKLAMAATIO TEHDÄÄN?

Mahdollisista virheistä ja vioista tulee aina ilmoittaa osoitteeseen info@noerdic.se. Ilmoita viestissä nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi, tilausnumerosi ja virheen kuvaus.

 

Jos emme pysty korjaamaan virhettä tai toimittamaan vastaavaa tuotetta, hyvitämme sinulle viallisen tuotteen hinnan kuluttajansuojalain mukaisesti. Maksamme palautettavan tuotteen toimituskulut, jos reklamaatio on hyväksytty.

 

Pidätämme oikeuden hylätä reklamaation, jos käy ilmi, että tuote ei ole viallinen voimassa olevan kuluttajansuojalain mukaisesti. Reklamaatiotapauksissa noudatamme voimassa olevaa kuluttajansuojalakia.