Tarkistamme kaikki tuotteet ennen kuin ne lähetetään sinulle. Mikäli tuote on saapuessaan edelleen vaurioitunut tai lähetetty väärin, sitoudumme voimassa olevan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti korjaamaan virheen maksutta.

Sinun on aina otettava yhteyttä meihin hyväksyntää varten ennen viallisen tuotteen palauttamista.

Reklamaatio tulee lähettää välittömästi, kun virhe on havaittu.


Miten menettelet valituksen käsittelyssä?

Mahdollisista virheistä ja vioista tulee aina ilmoittaa osoitteeseen info@noerdic.se, jossa ilmoitat nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi, tilausnumerosi ja virheen kuvaus.

Jos emme pysty korjaamaan virhettä tai toimittamaan vastaavaa tuotetta, hyvitämme sinulle viallisen tuotteen hinnan sovellettavan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti. Olemme vastuussa palautuksesta, jos valitus on hyväksytty.

Pidätämme oikeuden hylätä valituksen, jos käy ilmi, että tuote ei ole viallinen voimassa olevan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti. Reklamaatiotapauksissa noudatamme voimassa olevaa kuluttajansuojalainsäädäntöä.