Tietoaa NÖRDIC AB:sta

Yrityksen kotipaikka on Sollentuna, ja sen postiosoite on Nytorpsvägen 13B, 191 35 Sollentuna, Ruotsi. Yrityksen liiketunnus on 559213-9884.

Jos haluat ottaa meihin yhteyttä, lähetä osoitteeseen info@noerdic.se sähköpostiviesti, jossa kerrot asiasi ja ja yhteystietosi, niin otamme sinuun pian yhteyttä.

Tilaus

Kun olet tehnyt tilauksen, tilausvahvistus lähetetään sähköpostiosoitteeseesi. Vahvistus sisältää kaikki tuote- ja hintatiedot sekä laskutus- ja toimitusosoitteen.

 Jos tilausvahvistuksessa on virhe, ota välittömästi meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@noerdic.se.

Hinnat

Kaikki verkkokaupan hinnat on ilmoitettu euroissa, ja ne sisältävät 24 prosentin arvonlisäveron.

 

Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin, jotka johtuvat toimittajien hinnanmuutoksista, hinnaston painovirheistä ja virheellisistä tiedoista johtuvista hintaepätarkkuuksista.

Hintoja

Kaikki myymälän hinnat on ilmoitettu euroissa ja kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.

Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin, jotka johtuvat toimittajan hinnanmuutoksista, hinnaston painovirheistä ja virheellisistä tiedoista johtuvista hintaepätarkkuuksista ja pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin.

Peruuttamisoikeus

Sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi ja palauttaa tuote 14 vuorokauden kuluessa tilatun tuotteen vastaanottamisesta. Peruuttamisoikeus on voimassa tuotteen vastaanottamista seuraavasta päivästä alkaen.

 

  1. Näin käytät peruuttamisoikeuttasi:

 

Peruutuksesta on ilmoitettava meille osoitteeseen info@noerdic.se. Kerro viestissä nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi, tilausnumero sekä se, mitä tuotteita peruutus koskee.

Sinun täytyy palauttaa tuote meille viimeistään 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jona olet ilmoittanut meille käyttäväsi peruuttamisoikeuttasi.

Asiakas vastaa palautuksen toimituskuluista. Tuotteiden on oltava hyvin pakattuja, alkuperäisessä pakkauksessaan ja myyntikuntoisia.

Pidätämme oikeuden vähentää palautettavasta summasta tuotteen arvonalentuma, jos tuotetta on käytetty tai se on vahingoittunut.

 

  1. Peruutusoikeus ei koske seuraavia tapauksia:

 

Tuotteita, jotka on sinetöity terveys- tai hygieniasyistä ja joiden sinetti on avattu.

Tuotteita, joiden äänen- tai kuvantallennusvälineet on sinetöity ja joiden sinetti on avattu.

Eritysvalmistettuja tuotteita, jotka on räätälöity asiakkaan tarpeisiin tai joihin on tehty muutoksia asiakkaiden toiveiden mukaisesti.

Palveluita, jotka on suoritettu ja joiden asiakas on hyväksynyt olevan ilman peruutusoikeutta.

Nopeasti pilaantuvia tuotteita, kuten elintarvikkeita.

Lisätietoa peruutusoikeudesta on täällä.

 

Noutamattomat paketit

Noutamattomissa paketeissa asiakas vastaa palautuskustannuksista. Veloitamme palautettavasta summasta palautuksen todelliset toimituskulut, mutta vähintään 6 euroa.

 

Valitukset ja reklamaatiot

Tarkistamme kaikki tuotteet ennen niiden lähettämistä. Mikäli tuote on saapuessaan vaurioitunut tai sinulle on lähetetty väärä tuote, sitoudumme voimassa olevan kuluttajansuojalain mukaisesti korjaamaan virheen maksutta.

Sinun on aina otettava yhteyttä meihin hyväksyntää varten ennen viallisen tuotteen palauttamista.

 

Reklamaatio tulee tehdä välittömästi, kun virhe on havaittu.

Lunastamattomat paketit

Lunastamattomien pakettien osalta olet asiakkaana vastuussa palautuksesta. Veloitamme palautuksesta todellisen palautuksen toimituskulut, mutta vähintään 6 euroa.

Vaatimukset ja valitukset

Tarkistamme kaikki tuotteet ennen kuin ne lähetetään sinulle. Mikäli tuote on saapuessaan edelleen vaurioitunut tai lähetetty väärin, sitoudumme voimassa olevan kuluttajansuojalainsäädännön mukaisesti korjaamaan virheen maksutta.

Sinun on aina otettava yhteyttä meihin hyväksyntää varten ennen viallisen tuotteen palauttamista.

Reklamaatio tulee lähettää välittömästi, kun virhe on havaittu.

6.1 Miten reklamaatio tehdään?

Mahdollisista virheistä ja vioista tulee aina ilmoittaa osoitteeseen info@noerdic.se. Ilmoita viestissä nimesi, osoitteesi, sähköpostiosoitteesi, tilausnumerosi ja virheen kuvaus.



Jos emme pysty korjaamaan virhettä tai toimittamaan vastaavaa tuotetta, hyvitämme sinulle viallisen tuotteen hinnan kuluttajansuojalain mukaisesti. Maksamme palautettavan tuotteen toimituskulut, jos reklamaatio on hyväksytty.

 

Pidätämme oikeuden hylätä reklamaation, jos käy ilmi, että tuote ei ole viallinen voimassa olevan kuluttajansuojalain mukaisesti. Reklamaatiotapauksissa noudatamme voimassa olevaa kuluttajansuojalakia.

Vastuunrajoitus

Emme ole vastuussa tuotteen aiheuttamista välillisistä vahingoista.

 

Emme ole vastuussa viivästyksistä/virheistä, jotka johtuvat olosuhteista, joihin yhtiö ei voi vaikuttaa (Force Majeure). Tällaisia ​​olosuhteita voivat olla esimerkiksi työselkkaus, tulipalo, sota, viranomaisen päätös sekä toimittajan vähentynyt tai saamatta jäänyt toimitus.

 

Emme myöskään ole vastuussa mahdollisista muutoksista tuotteisiin/tuotteen ominaisuuksiin, jotka tuotteen toimittaja on tehnyt, tai muista vaikutuksemme ulkopuolella olevista tekijöistä.

Tuotetiedot

Pidätämme oikeuden tämän sivuston kirjoitusvirheisiin ja tuotteiden loppumiseen. Emme takaa, että kuvat toistavat tuotteiden tarkan ulkoasun, koska värieroja saattaa esiintyä näytöstä, valokuvan laadusta ja resoluutiosta riippuen. Pyrimme aina parhaamme mukaan esittelemään tuotteet mahdollisimman tarkasti.

Tietoja evästeistä

EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukaan verkkosivun kävijöille on tietosuojasyistä ilmoitettava evästeiden käytöstä. Evästeen tietoja voidaan käyttää käyttäjän selailun seuraamiseen. Eväste on pieni tekstitiedosto, joka mahdollistaa verkkosivuston eri toimintojen käytön. Verkkosivusto pyytää lupaa evästeen tallentamiseen tietokoneeseesi. Verkkoselain voidaan asettaa kieltämään evästeet automaattisesti. Lisätietoja löytyy Tietosuojavaltuutetun toimiston verkkosivuilta.

Henkilötiedot

Tekemällä ostoksia NÖRDIC AB:ssa hyväksyt tietosuojakäytäntömme ja henkilötietojesi käsittelyn. Suojaamme yksityisyyttäsi emmekä kerää enempää tietoja kuin on tarpeen tilauksesi käsittelemiseksi. Emme koskaan myy tai luovuta tietojasi kolmansille osapuolille ilman laillista perustetta.

 

NÖRDIC AB on vastuussa meille asiakkaana toimittamiesi henkilötietojen käsittelystä. Käsittelemme henkilötietojasi voidaksemme käsitellä tilauksesi ja tapauksissa, joissa olet tilannut uutiskirjeitä tai kampanjatarjouksia, jotta voimme mukauttaa markkinointia yksilöllisiin tarpeisiisi.

 

Alla olevat tiedot ovat yhteenveto siitä, kuinka säilytämme ja käsittelemme tietojasi yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti.

1. Mitä henkilötiedot ovat?

Henkilötietoja ovat kaikki tiedot, jotka voidaan suoraan tai välillisesti liittää luonnolliseen henkilöön.

2. Mitä tietoja tallennamme?

Tallennamme etu- ja sukunimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi, sähköpostiosoitteesi, IP-osoitteesi ja ostohistoriasi, jotta voimme käsitellä tilauksesi ja vastata tilaukseen liittyviin kysymyksiin (asiakaspalvelu).



Tietojasi säilytetään niin kauan kuin meillä on laillinen peruste käsitellä tietojasi, esimerkiksi täyttääksemme välisemme sopimuksen tai noudattaaksemme esimerkiksi kirjanpitoa koskevia lakisääteisiä velvoitteita

3. Oikeusperusta

Ostoksen yhteydessä henkilötietojasi käsitellään kanssasi tehdyn sopimuksen täyttämiseksi. Markkinointi, kampanjat ja vastaavat postitukset tapahtuvat sinun suostumuksellasi.

4. Mitä tietoja jaetaan ja mihin tarkoitukseen?

4.1 Maksupalveluntarjoaja

Kun teet ostoksia, tiedot jaetaan maksupalveluntarjoajallemme. Tällöin tallennetaan asiakkaan etunimi, sukunimi, osoite, sähköpostiosoite ja puhelinnumero. Jos valitset laskulla maksamisen, maksupalveluntarjoaja tallentaa myös henkilötunnuksen. Tiedot tallennetaan, jotta osto voidaan suorittaa ja jotta osapuolet voivat suojautua petoksilta.

Käyttämämme maksupalveluntarjoajat (maksupalvelut) ovat Klarna ja Swish

4.2 Kuljetusyritys

Jotta voimme toimittaa tilauksesi ja täyttää sopimuksemme, meidän on annettava tietyt tiedot kuljetusyritykselle. Toimitusta varten annettavia tietoja ovat asiakkaan etunimi, sukunimi ja osoitetiedot. Sähköpostiosoite ja/tai matkapuhelinnumero voidaan myös antaa kuljetusyritykselle toimituksesta ilmoittamista varten.

Kuljetusyritykset, joiden kanssa teemme yhteistyötä, ovat Postnord, DHL ja Posti.

4.3 Markkinointi

Jos olet päättänyt tilata digitaalista markkinointiamme, kuten uutiskirjeitä, etunimesi, sukunimesi, sähköpostiosoitteesi ja matkapuhelinnumerosi jaetaan markkinointialustallemme. Näin pystymme lähettämään sinulle markkinointimateriaalia, jonka ansiosta pysyt ajan tasalla uutuuksista ja tarjouksista.

5. Tiedonsaantioikeus

Sinulla on oikeus saada otteet kaikista tiedoista, joita meillä on sinusta. Otteet toimitetaan sähköisesti luettavassa muodossa.

6. Oikeus tietojen oikaisuun

Sinulla on oikeus pyytää meitä päivittämään virheelliset tiedot tai täydentämään puutteellisia tietoja.

7. Oikeus tulla unohdetuksi

Voit milloin tahansa pyytää sinua koskevien tietojen poistamista. Poisto-oikeudesta on muutamia poikkeuksia, esimerkiksi jos tiedot on säilytettävä, koska meidän on täytettävä lakisääteinen velvoite (esimerkiksi kirjanpitoa koskevien lakien noudattamiseksi).

8. Vastuu tietosuojasta

NÖRDIC AB vastaa henkilötietojen tallentamisesta ja käsittelystä verkkokaupassa ja varmistaa, että sääntöjä noudatetaan.

9.Näin suojaamme henkilötietojasi

Varmistamme arkaluonteisten tietojen, kuten henkilötietojen ja salasanojen, turvallisen tallentamisen, käsittelyn ja välittämisen käyttämällä suojaustekniikoita, kuten SSL/TLS:ää ja yksisuuntaisia ​​hajautusalgoritmeja.

Verkkokauppa-alustamme on Shopify.

Muutokset yleisiin käyttöehtoihin

Pidätämme oikeuden tehdä muutoksia ehtoihin milloin tahansa. Ehtojen muutokset julkaistaan ​​verkkosivustolla. Asiakkaat hyväksyvät muutetut ehdot tehdessään tilauksia verkkokaupassa ja vierailleessaan verkkosivustolla.

Erimielisyyksien ratkaiseminen ja oikeuspaikka

Mikäli erimielisyyttä ei voida ratkaista yhteisymmärryksessä yrityksen asiakaspalvelun ja asiakkaan välillä, voit asiakkaana ottaa yhteyttä Ruotsin kuluttajariitalautakuntaan (Allmänna Reklamationsnämnden). Lisätietoja on osoitteessa arn.se. Muussa EU-maassa kuin Ruotsissa asuvat voivat tehdä valituksen verkossa Eurooppalaisen verkkovälitteisen riidanratkaisufoorumin kautta. Lisätietoja on osoitteessa http://ec.europa.eu/consumers/odr.

 

Riitatapauksissa noudatamme ARN:n tai vastaavan riidanratkaisuelimen päätöstä.

 

Näiden yleisten ehtojen tulkintaa tai soveltamista koskevat erimielisyydet tulkitaan Ruotsin lain mukaisesti.

 

Klarnan maksupalvelu

 

Yhdessä Klarna Bank AB:n (Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Ruotsi) kanssa tarjoamme seuraavan maksuvaihtoehdon, jossa maksu suoritetaan suoraan Klarnalle:

 

Maksu 14 päivän sisällä: Maksuaika on 14 päivää tuotteiden lähettämisestä. Maksuajan ehtoihin voi tutustua täällä.

 

Tili: Klarna-tili on Klarnan tarjoama luottotili, joka antaa luotonottajalle mahdollisuuden maksaa ostoksensa osissa kuukausittain, kuitenkin vähintään 1/24 (vähintään 5 euroa) luoton kokonaissummasta tai maksettaessa hyväksyttyjen ehtojen mukaisesti. Lisätietoja Klarna-tilistä, yleisistä käyttöehdoista sekä Vakiomuotoisista eurooppalaisista kuluttajaluottotiedoista on täällä.

 

Lisätietoja Klarnasta on täällä, ja Klarnan käyttöehtoihin voi tutustua täällä.

 

Jotta voimme tarjota erilaisia maksuvaihtoehtoja, jaamme asiakkaiden henkilö-, yhteys- ja tilaustietoja maksupalvelujen tarjoajille. Suosittelemme tutustumaan tietosuojakäytäntöömme.

 

Tietoja käsitellään tietosuojalainsäädännön sekä Klarnan tietosuojakäytännön mukaisesti.